torek, 20. november 2012

1.d KONFIGURACIJA PROGRAMA WORD ZA DIGITALNI PODPIS

VSTAVLJANJE DIGITALNEGA POTRDILA V MICROSOFT WORD 2007:


V levem zgornjem kotu kliknemo "možnosti", nato "pripraviti" in vstavite digitalni podpis.












Kliknemo "ok". Če je na računalniku že nameščen certifikat, se ta že samodejno prikaže, drugače ga poiščemo na disku in potrdimo vnos. Ko to storimo prejmemo potrdilo, da je dokument ustrezno označen.
Da je dokument digitalno podpisan, nas obvešča posebna ikona, ki je v levem spodnjem delu word dokumenta. Ta ikona predstavlja digitalni potrdilo. Če kliknemo ikono vidimo, kateri potrdilo je na dokumentu.


Vir: http://blazgregorcic123.blogspot.com/2011/10/digitalno-potrdilo-in-postopek.html

Št. komentarjev: 0:

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov